August 12, 2012

F.C. BARCELONA

 LIONEL MESSI.
XAVI, ALEXIS SANCHEZ @ CO.( mai puțin băiatul în alb )

Sunt singurele imagini cu trupa Barcelonei, deoarece nu am fost lăsat să intru cu aparatul foto de celebra jandarmerie română și firma care asigura intrarea spectatorilor în incinta stadionului. Așa că am fugit să las obiectul și m-am întors în cea mai mare viteză la meci.M-am așezat la coada de la aceeași poartă de acces.În momentul în care mi-a venit rândul la controlul corporal, am întrebat și eu de ce nu am fost lăsat să intru cu aparatul foto.Răspunsul ( năucitor ) a fost următorul: aparatul are obiectiv, iar eu îl pot scoate și arunca cu el pe teren ( cu obiectivul, adică ).
În rest - plăcerea de a vedea cea mai bună echipă de fotbal, la nivel de club, din lume.

No comments:

Post a Comment