June 1, 2011

Another Life

Liniște, calm și multă culoare. O senzație incredibilă.

4 comments:

  1. imi place muult acvariul vegetal.
    si invidiezzz cutia posthei romane pentru picioarele lungi si bronzzzate.
    o zi faina!

    io.

    ReplyDelete
  2. Imi plac. Dar... bere cu paine? Nu prea merge. Se cam bat cap in cap. :))

    ReplyDelete
  3. Mulțumesc Anonim pentru vizită și pentru feed-back.Mi-a plăcut și mie tare mult fereastra respectivă.
    O zi plăcută și pentru tine!

    ReplyDelete
  4. Mulțam Codruț!M-a surprins prezența cutiei de bere in acel loc, pe acea tăviță, dusă de respectiva măicuță, dar, de ce nu? Așa că nu m-am gândit la ceea ce ai observat.
    Ai dreptate:nu cred că merge absolut deloc bere cu pâine.Poate nu erau servite impreună, sau poate că da...Oricum, eu nu am încercat combinația respectivă și nici nu mă tentează.
    O seară plăcută îți doresc!

    ReplyDelete